Monday, September 22, 2014

ALHAMDULILLAH!!! POSITIVE!

THROWBACK! 

Awal pagi tu terjaga awal dalam kul 4 pagi, terus tak boleh tdo..tengok anak2 dan suami masih lena. (cheewahhh cam novel) . Terus bangun, g toilet.. cek terus laa.. tapi kalau ikutkan period baru miss 3 hari, kalau doktor suh tunggu 10 hari lewat period baru cek, takpelah, tak leh tunggu dah ni.. 

Berdebar2, macam nak cek utk anak sulung pulak, padahal anak dah 2. Sabar menanti.... 
Seminit kemudian... 
Alhamdulillah... Syukur pada Maha Pemberi!! (nangis dalam toilet kul 4 pagi! miahahahaha) 


Terus takleh tdo dah, amik wuduk,terus sujud syukur dan tunaikan sunat tahajud,berbicara dengan Allah betapa bersyukurnya atas kurniaan ketiga kali ni, lama jugak menunggu hampir setahun. Alhamdulillah!! 

Terpikir nak kejut suami ke tak? nak kejut ke tak? last sekali.. takpelah bg suprise sikit... letak kit ni kat tempat yang beliau leh nampak. kih kih kih

Dan suprise menjadi!!!
 Seronok betul beliau, Alhamdulillah, skrg baby pun nak masuk 3 bulan dalam rahim ibu. tunggu 4 bulan utk scan lagi, keje2 berat memang suami tak bagi buat, semua dia uruskan . (touching!) 

p/s: Semoga baby ibu membesar dengan sihat dan sempurna, jadi anak yang soleh/solehah dan taat pada perintah Allah, agama dan orang tua. Aminn....

bersambung... 


Your trusted distributor,
Ibu bijak,keluarga sihat'
IDA | SID :906347 | 013-9271770





6 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah, terima kasih.. doakan semuanya selamat ya.. :-)

      Delete
  2. share artile sini. Senarai Terunggul 10 Orang Terkaya Malaysia

    http://warkahterkini.blogspot.com/2014/09/senarai-terunggul-10-orang-terkaya.html#.VCFkYfmSz9V

    ReplyDelete
  3. alahaii.. tersentuh juga membaca ni.hehe
    tahniah kak. smoga dipermudahkan.. jaga kandungan n jaga kesihatan :)

    ReplyDelete