Pages

Thursday, January 10, 2013

GLOW & RADIANCE SKIN SET

Assalamualaikum ibu-ibu bijak!!

Hari ni ida nak share masalah kulit terutamanya jerawat!!! 
arggghh..dengar pun dah tensen!!
ok, sebelum tu kita tengok apa punca2 jerawat ni suka bertandang tanpa dijemput. 


1- Perubahan hormon sume org akan alami ni
2- Tekanan /stress
3- Tekanan fizikal/emosi
4- Pemakanan
5- Toksin
6- Alahan
7- Persekitaran & Pencemaran
8- Jangkitan pada kulit & resdung

Banyak faktor kan.. sebab tu pentingnya supplement ni utk ketahanan diri n langkah mencegah dari dalam.
cer cermin balik..nape muka kita selalu je naik cik jerawat ni?kita dah siapkan diri lum ?

mencegah lebih baik kan?? 



Jom kita lihat apa fungsi2 setiap 1...

GLOW & RADIANCE SKIN SET

1- B-COMPLEX - kestabilan hormon & Anti- stress

2- Vita - E Complex - menyeimbangkan kulit & menghilangkan parut jerawat

3- Vita - C - penting dalam pembentukkan kolagen

4- ESP - kandungan protein yang penting dalam membentuk sel-sel baru bg menggantikan 

sel -sel mati


Info lanjut..




IDA

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR [ID : 906347]
013-9271770 | idacahaya81@yahoo.com| page : Bila Ibu Bercerita




No comments:

Post a Comment